torsdag 19 juni 2008

Vad ska jag göra först?

När Sander ringde idag och sa att kyrkan var bokad sa han först:

S: De ringde från kyrkan och sa att det var bokad!
C: Vaaa?? Är den redan bokad? Neeeeeeej!
Mina drömmar gick i kras!
S: Nej, alltså att de bokat in oss!
C. Jahaaa. Guuud vilken tur!
S: Ja! Så frågade han vilken tid. Kl. 13, kl. 15 eller kl. 17 så jag valde klockan 1500!
C: Superbra!
S: Sen sa han "Imponerande" när jag kunde dina fyra sista siffror i ditt personnummer!
C: Aaaw!

Han är helt enkelt bäst! Jag kände mig supernöjd men samtidigt fick jag en liten klump i magen! Jag ska gifta mig... och det är bara 50 veckor kvar...gaah! Vad ska man göra först?

Jag började googla lite och till slut hittade jag en slags check-lista på bröllopsguiden.se som var rätt bra! Ett hett tips! Man kunde även räkna ut sin budget och det var skitbra! De listade allt man kunde tänkas behöva så räknade man lite på det och jag kom fram till ungefär 100.000. Gulp! Bara att börja spara då...he he hee. Kanske borde se "The Wedding Planner"! Den är rätt bra!

Cate

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar