torsdag 26 juni 2008

Hemmabio

Är det något jag verkligen älskar här i livet så är det film...och bio! De två går ju ganska bra hand i hand! Så när Sander gav som förslag att vi skulle bygga ett stort hus på landet sa jag direkt "OM JAG FÅR EN BIO". Nu menar jag ju såklart inte en biosalong med 200 platser utan snarare ett biorum med upp till 10 platser och väggar klädda med draperier. Sander lät också rätt entusiastisk och sa "Jaa... med en gammal popcorn-vagn". Visst låter det trevligt?! Vi kanske kan konkurrera ut Ramunderhallen också!


Bild: Hembiokoll


Bild: Hembiokoll

Efter att surfat runt så har jag upptäckt att det finns sjukt många fina, men overkill-salonger runt om i världen. Även om bilderna ovan är inspirerande och riktigt häftiga känns det inte riktigt som min grej att ha sådär pråligt! Men jag är heller inget fan av svarta skinnfotöljer!
Det får helt enkelt bli några helylle, röda biostolar i plysch och matchande draperier, några spot's och en massa bra film!

Återkommer om ämnet!

Cate

1 kommentar:

  1. Då kommer jag komma hem och bo hos dig! Bara så att du vet. /syster

    SvaraRadera