fredag 20 juni 2008

Något fått, något blått

"Something old, something new
Something borrowed, something blue
And a silver sixpence in her shoe."

Traditionell som jag är så måste jag ju självklart ha något blått på mig på bröllopet men jag kände inte riktigt att blått var min grej? Var skulle man ha blått liksom? Sen kom jag på det...att ha blå skor skulle ju vara en kul grej! Jag har googlat efter lite coola blå skor och fann att Christian Louboutin hade ett par skor jag föll för! Dessa hittade jag på net-a-porter:


Bild: net-a-porter, Christian Louboutin - Marc Jacobs

Sedan tänkte jag att man kanske kunde köpa flats:en som man kan änvända när man blir trött i fötterna...jaa, vilken bra idé! Vi ska ju förhoppningsvis åka till USA i höst och där tänkte jag köpa allt som är billigt där men dyrt i Sverige...exempelvis märkeskläder & skor!

Cate

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar