söndag 22 juni 2008

Sex and the York-Goldenblatt Apartment

Jag har nu de senaste dagarna sträck-glott på Sex & the City för att jag ska vara i rätt fortsättning-följer-stämning när jag ska gå och se filmen om typ en vecka! Jag gillar verkligen alla karaktärer i filmen men den jag gillar mest är Charlotte! Hon har ett klassiskt vackert utséende och hon har bra smak inom inredning hon har roligt minspel och jag skulle nog även vilja säga att hon klär sig finast med! Missförstå mig rätt nu...Carrie klär sig väldigt häftigt och har ibland på sig kreationer som är så snygga att man vill ha dem själv men oftast...så ser hon bara knasig ut!

Hur som helst, det var inte det jag ville komma till! Det jag ville komma till var hur FIN Charlottes lägenhet är, lägenheten hon fick av Trey! Jag har tagit mig friheten och fixat lite screen-caps från serien och här är några favoriter:


Bild: HBO


Bild: HBO


Bild: HBO

Ursköna bilder! Jag kan sitta och titta på sekvenserna med Charlotte & hennes lägenhet om och om igen! Om man tittar på det tillräckligt länge...kanske man blir henne?!

Cate

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar