fredag 20 juni 2008

8h Sömn

Jag brukar alltid nästan exakt sova 8h per natt. Idag vaknade jag tex flera gånger utan att veta vad klockan var men till slut bestämde jag mig för att faktiskt gå upp och då var klockan lite efter 10:00 och då hade jag sovit 8h för vi gick och lade oss strax innan två. Jag sover superskönt här ute på landet...det är helt tyst runt i kring. Inget Icas varuintag eller fulla studenter som vinglar ner till Palace. Luften är också ultimalt sval...det skulle nästan inte kunna vara bättre! Det där med sovrum är rätt viktigt då du spenderar typ mer än halva ditt liv i sängen! Här är några av mina sovrumsfavoriter:


Bild: PointClickHome


Bild: PointClickHome


Bild: PointKlickHome

Är det något jag verkligen älskar så är det kontrasten mellan ljusa och mörka färger. Speciellt om man låter materialen i trä stå för de mörka färgerna! Jag är nog ganska säker på att jag vill ha en gräddigt gul färg i sovrummet så ljuset blir så härligt när solen strålar in på morgonen! Sedan blev jag helt förtjust i golvet på den översta bilden! Går det att ordna skulle jag bli helnöjd!

Cate

1 kommentar: