onsdag 29 april 2009

Vackra förpackningar säljer!




Min fästmans morfar sa en gång "Catrin hon har fin smak hon! Det är ju bara att kolla på Alexander" och så skrockade han. Ja, det kan nog stämma att jag faller ganska mycket för förpackningar/det yttre.
Jag skulle tex. lätt kunna tänka mig att köpa dessa grejer bara för att det har fina förpackningar - inte för att sakerna är bra, även om det har lite betydelse såklart!

Ta en tandkrämstub tex. De är ju hur fula som helst men jag har hittat THE ONE i tandkrämsväg. Jag måste bara komma på ett sätt att köpa dem på då de som alla andra vackra saker finns i USA.
Marvis Mint heter märket som har kommit på den vackraste tandkrämstub jag skådat!
Jag vill ha en i varje färg!

Price's Candles
Lollia - en av de vackraste hemsidor jag sett!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar