lördag 18 april 2009

Framsteg Yxeltorp!

Idag är byggarna tillbaka igen - äntligen så nu händer det saker igen.
Det är som jag alltid har sagt, "Vill man ha någonting gjort så får man anlita arbetskraft!". ;)


Nu är trappan nästan helt slipad och skall målas vit, precis som golvet i hallen på övervåningen!


Så här såg "garderoben" i hallen på övervåningen ut för en månad sedan!


Och så här ser den ut precis idag!


I badrummet fattas fortfarande toalett och hyllsystem. (kupan in till vänster)


Handfat likaså, men dusch finns i alla fall tack och lov!


Sneak peak på det rosa/lila gästrummet som är långt ifrån klart!


Sneak peak på vårt sovrum som går i blått! Jag läste på en blogg att man kunde använda tapet som rullgardin. Jag följde instruktioner men misslyckades. Jag känner mig lurad, men jag ska nog löse det ska ni se!


Sneak peak på vardagsrummet som går åt det marina hållet. Även om det är möblerat är det långt ifrån färdigt! Det kommer roligare bilder så småningom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar