onsdag 22 april 2009

Bordsplacering Runda Bord!


Sådär ja!
Nu har vi fått in alla svar och vi har fixat bordsplaceringarna och jag måste bara säga en grej: vad svårt det är att få ihop det när det inte är långbord! Om du har möjlighet att välja, välj inte runda bord när det kommer till bordsplaceringen! Eller ur en annan synpunkt så är det ju såklart mysigast, men det är inte lätt att få ihop det. Som rena rama matematiken!

På grund av återbud har vi 4 platser över. Vad ska vi göra med dem?

Checklista 6 veckor kvar till bröllopet!
Vänta, vänta, vänta???? Say whaat? Sa du 1,5 månader kvar till bröllopet? Det är ju helt sinnessjukt.
I mitt huvud är det fortfarande en dröm och inget som kommer att hända egentligen!
Okej, hur som helst,
Checklista 6 veckor kvar till bröllopet:
Boka danskurs - Oops Nej!
Gör upp ett dagsprogram - Nej igen!
Fixa hinderprövning - På G men ej klart!
Skaffa brudens tillbehör - Nej igen????
Beställ bröllopstårta - Check
Skriv önskelista - Check (resecheckar)
Skriv äktenskapsförord - På G!
Skriv vigsel- och festprogram - Nej!
Fixa vigselringar - Nej igen! Men gud?
Bestämma festmeny - På G!
Skriva en detaljerad inköpslista - Nej!

Ojoj, vi har en hel del kvar att göra innan det slår över till Maj!

4 kommentarer:

  1. Oh, nu närmar det sig vill jag lova! Tiden går rasande fort ibland! :)
    Vi ska också ha runda bord så jag vet vilken utmaning det blir men å andra sidan slipper man mycket av "prestigen" av att de närmsta vännerna och släkten ska sitta nära honnörsbordet...runda bord är på ett sätt mer "politiskt korrekta" ;)
    Och inga ringar än!! Och det som finns så mycket snyggt...vi gick bl.a till Bukowskis när vi tittade på ringar (sådär på skoj) och där hade de massor av fina saker...lite annorlunda. Jag fick aldrig veta att M faktiskt varit dit och KÖPT ring. Hela frieriet var en överaskning! Han hade ändå lyckats välja exakt den ring jag tyckt bäst om och dessutom valt exakt rätt storlek...lite marigt då jag har en rätt liten storlek och dessutom en kvartsstorlek. Det måste vara meningen. ;)

    SvaraRadera
  2. Tycker absolut att ni ska titta förbi på Bukowskis, de har en hyfsad blandning. Självklart beroende på vad man vill ha...min ring är rätt klassisk men hög i profil med både vita och ljust blå diamanter. Har inte sett någon som liknar den någon annanstans.

    SvaraRadera
  3. god morgon..
    pratat med S hon väntar ivrigt på inbjudan.. de kommer.

    SvaraRadera
  4. D närmar sig. Å inga ringar än. Vi beställde våra redan i maj och vi gifte oss i nov. Älskar min ring:)
    Kram kristina

    SvaraRadera