fredag 3 april 2009

Husrenoveringen - Snart klart!

Jag har ju glömt att lägga upp lite uppdateringsbilder av huset!
Ute blommar det som bara den efter att jag och mamma rensat bort alla löv som täckte allt vackert!



Äntligen har dörren kommit på plats och det ger huset ett skapligt lyft!
Det är inte helt klart dock, som vanligt. :)


Vägen som bara var gyttja förut har nu fixats tills ordentligt!
En liten rundel runt eken är också fixad!
Nu saknas bara kantsten och gårdsgrus!



Inte många timmar kvar på badrummet! Igår natt lade jag och Aledan golvvärme med limpistol.
Sjukt kul fast jag brände mig på handleden!


Köket är ju egentligen färdigt!
Det som fattas är typ att fixa snyggt runt dörren och foga kaklet. Rummet används också som avlastningsyta! Just det! Olja bänkar också!


Ni får ursäkta att jag satte ett hjärta över Aledans ansikte men han såg lätt drogad ut så jag hade nog fått stryk om han såg att jag lagt upp den haha!

1 kommentar:

  1. Oj, vilken härig blogg du har! Här måste jag titta närmare!
    Jaha, så du går i giftastankar också - så ljuvligt! Ja, soppskålen från Cordon Bleu skulle säkert pryda sin plats på bröllopsbordet!

    Nu ska jag titta vidar hos dej!
    Ha en härlig helg och tack för titten hos mej!
    Lisa

    SvaraRadera