tisdag 2 juni 2009

Höpp, höpp, höpp!

Jag blir lite besviken på tonen hos vissa "kommentatorer" och ogillar den faktist!
Jag skulle bara vilja klargöra några saker:

Till syster - du bör kanske akta din, precis som min, sylvassa tunga för att inte skapa osämja med personerna du ska träffa i helgen.
Till de anonyma kommentatorerna 1+2 - Vänligen kommentera gärna med ert namn (även om jag kan gissa vilka det var som skrev). Det blir mycket roligare att läsa dem då. Min syster var inte med på möhippan p.g.a vissa anledningar. Jag skulle bli förvånad om hon dök upp. Det är upp till mig att avgöra om hon är ett arsel! :)
De är möjligt att Alexander fortfarande tycker om E-type men jag har aldrig hört honom lyssna aktivt på den forne idolen. Endast på fester men aldrig hemma. Jag känner att jag bör veta detta. Jag ska ju gifta mig med honom! Sedan vill jag tillägga att jag inte skrev något om att Alexander sportade. Vad jag skrev var att "Alexander sportade ett par riktigt korta shorts sommaren 2006".
Ett exempel:
Sport

To show off by wearing.
"Ay, check out Cecilia SPORTIN' that thong! Daiyam!"

Allt frid och fröjd?
Bra där!
Låt oss nu njuta av några vackra bilder istället!






Yuuuum. Tårtbuffé!

11 kommentarer:

  1. Vilka härliga färger! Roligt med likadana skor. En fråga: har ni nåt brudpar som skall stå på tårtan? Insåg att jag inte pratade med konditorn om det ALLS och nu är det ju bara 3,5 dag kvar! :-o
    //Maria
    Maila gärna:
    marbe507 snabel-a gmail.com

    SvaraRadera
  2. Hej Cate! Har följt din blogg länge nu, måste säga att den är mycket inspirerande på alla sätt och vis. Och vilket vackert hus ni har byggt. Önskar er alla lycka på bröllopet och i framtiden. Själv befinner jag mig också på bröllop på lördag så jag ska fälla en lyckotår för dig med. Många kramar från Sara Persson (från Skåne)

    SvaraRadera
  3. härliga bilder...
    när är det dags för er?
    vi har vårat 09 09 09

    SvaraRadera
  4. Hej Cate! Ville bara önska er all lycka inför bröllopet.. Ska själv också gifta mig i sommar och din blogg har verkligen hjälpt mig.. Hittade min frisyr och även min dukning.. Tusen tack! Lycka till nu! Kramar Johanna i norrland

    SvaraRadera
  5. Att akta sin tunga kan vara en bra idé. Men jag har en känsla av att jag inte kommer att umgås med de personerna så du behöver nog inte vara rädd för att bråk ska utbryta. dessutom vet du varför jag inte var med på din möhippa och det duger bra för mig. / syster

    SvaraRadera
  6. Hallå bästa tjejen!! Har träffat "vår" kortguru som var alla tiders!! :)
    Har också tänkt på dig/er sedan vi hördes sist och hoppas det löst sig med var ni ska hålla till....samt skickat elaka tankar till tjuriga tulltjänstemän.
    Jag satt i en liknande diskussion som den du nämnde i ditt inlägg med en annan bloggerska och vi enades stenhårt om att det är så mycket roligare att lyfta fram varandra, livet är ändå så fullt av motgångar att vi inte behöver jobba på att trycka ner någon extra. Gillar man inte något...nä men strunta i det och BYT SIDA DÅ!! :)

    Jag håller i alla fall tummara för att det fortsättnings vis ska flyta på alldeles utmärkt för er med siste planeringen och fixandet och själlvklart i övrigt också.

    Stora Kramar

    SvaraRadera
  7. Hej Johanna från Norrland!
    Tack så mycket och lycka till själv.
    Det är verkligen jätteroligt när man får höra att man hjälper blivande brudar i bröllopsdjungeln!
    Hoppas att det blir som du drömt om.
    Får man fråga vad du inspirerades av? :)
    Kram

    SvaraRadera
  8. God morgon!! Tack för tipset!
    Nej, jag har faktiskt missat det där med bagaren. Mer elände?? Berätta!
    Hon var precis så som åtminstone jag föreställde mig henne. Lång, smal, mörk, pigg och jättetrevlig. Fick känslan av en väldigt kreativ konstnärstyp med ett jäkla drag i.... :)

    SvaraRadera
  9. Tack för en bra blogg!

    SvaraRadera
  10. Nu vill jag ha update =) eftersom jag kollar din blogg i snitt 120 gånger om dagen så är jag nu trött på att läsa om tråkiga kommentarer.

    du gjorde ju för ett tag sen en lista med vad sm var kvar att fixa, kan du inte göra samma igen och ticka av det som är klart?

    SvaraRadera
  11. hehe ja ja håller med anna nu uppdaterar vi :-p

    SvaraRadera