torsdag 22 januari 2009

Önskelista Calligraphen!!


Söt ask att ha exempelvis godis i, till gästerna!


Små rör med såpa så man kan blåsa Såpbubblor på brudparet efter vigseln!


Finfina ballonger i Teal och Elfenben. Båda med skimrande pärlemoreffekt!
(Ps. Det syns att de tagit samma bild men bara ändrat färgen på ballongen i exempelvis photoshop då snöret ser exakt likadant ut på alla bilder OCH det är någon misstänksamt röd/rosa sken runt ballongen)


Engångskamera, Pearl. Ja en på varje bord skulle vara roligt!

Nu hittade jag inte så mycket mer jag ville ha men det finns oändligt mycket att hitta där! Emexpelvis billiga inbjudningskort, kort till bordsplacering och anant smått och gott. Allt till ditt bröllop helt enkelt!

Calligraphen AB

3 kommentarer:

  1. Ja ja ja! Engångskameror = bra idé. Vilken film är det med i?

    SvaraRadera
  2. Calligraphen is the shit, de har verkligen allt! Jag gillar idén om engångskameror, många säger att det inte är värt det för att bilderna ofta blir dåliga, men jag tror att det kan bli lite roliga och spontana kort! Kul att du hade tittat in på min (och eh...vegas)blogg!

    SvaraRadera
  3. Älskar idéerna med engångskamera (speciellt när de ser ut som de gör!) vid borden o såpbubblorna...såpbubblor är tusen ggr mer romantiskt än riskorn (hur nu riskorn kan vara romantiska dvs =)) Tänkte en annan sak om tårtan med rosetterna som du gillade fast med typ bara en rosett högst upp istället..skulle inte rosetten passa bättre längst ner? Tanke bara :) framgår ju inte hundra vilka färger du valde till bröllopsdekorationerna sen,..från rosa till lila/blått? fast jag har ju läst bloggen i omvänd ordning så jag har säkert missupffatat en del=)

    SvaraRadera