fredag 23 januari 2009

Bröllopsskor!

Igår letade jag och Andy förgäves efter ett par skor från Chanel. Jag hittade ett par på ebay (i svart och i rosa) men jag tyckte då att de såg så himla billiga ut! Färgen kändes dock helt ok, men helt plötsligt blev jag osäker. Klänningen är på G och innan den är klar måste jag ha ett par skor. Man kan inte sy upp en klänning utan att ha ett par skor att prova till. Jag har mycket svårt för att hitta några passande men jag har gjort mitt bästa:




"Något blått"- satinpumps från JLO.




Vita Satinpumps med band och diamant-täckt accent, $ 695, Oscar de la Renta.




Låt fötterna blinkan i en juvelprydd silver-grå satinsko. Stilettos-underbara, ungefär $715, från Christian Louboutin.

Alltså, help!
Vad ska jag ha för skor?

1 kommentar:

  1. De blå de blå de blå. No contest. / syster

    SvaraRadera