torsdag 22 januari 2009

Liesl von Trapps Dress!

När jag var liten hade jag en favoritfilm. Denna film kallade jag Maria Music (ja, jag var så liten att jag inte kunde bättre). Egentligen heter filmen Sound of Music, något jag lärt mig på senare år. I den här filmen hade jag en favoritscen och i scenen finns min favoritklänning, även om filmen innehåller en massa andra fina klänningar. Hur som helst så slog det mig idag att jag inte alls tänkt på att jag nu har chansen att plagiera den klänningen. Till vad tänker jag inte säga men jag tvivlar inte på att ni kan luska ut det ändå! Jag kommer kanske inte att kopiera den rakt av... men den lufta kjolen är ju 2 die 4!















Jag har inga som helst rättigheter att publicera alla dessa bilder men efter som att jag bara har en massa gott att säga om dem känns det som att jag kommer att komma undan. Men för att få den rätta känslan av hur klänningen verkligen ser ut rekommenderar jag att se filmen istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar