måndag 6 oktober 2008

Tick-tack!

Ja, som sagt, 8 månader kvar! Kändes som att det var en vecka sedan jag skrev 9 månader kvar! Tider går fort! Men än så länge är det inte så mycket som kan göras utan det mesta ska göras efter 6 månader!

Mellan 12-6 månader innan bröllopet ska jag ha:
Bestämt datum & tidpunkt för vigseln: check
Bestämt stil & tema: check
Bokat kyrka: check
Bestämt bröllopsklädsel: check
Räknat ut budget: check
Bokat festlokal: check
Bokat fotograf: halvcheck! Återkommer om den saken!
Skrivit gästlista: check
Bestämt bröllopsfölje: check
Boka bröllopsnatt: Ööööööh? Hur ska vi göra med den? Förslag TACK!
Boka gästers övernattning: Check

Ja, det var ju en hel del jag hunnit med men ändå känner jag en slags stress som återkommer i mina drömmar där jag drömmer att vi ska gifta oss "idag" och inget är klart... puuh!

Cate

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar