fredag 17 oktober 2008

Inspiration


Pärlorna i klänningen är ju en jättefin och rolig idé.
Synd bara att jag inte kan ta efter det.. eller?


Här har de gjort festprogrammet som en svalkande
fjäder en varm sommardag. Hmm det kanske man kunde ta efter!


Jag älskar idén om att ha buketter som ser självplockade ut.
Jag gillar inte när det är för krystat!
Jag ska nog plocka alla mina blommor själv... eller kanske med hjälp av någon


Jag skulle vilja ha såhär fast i vitt. Men jag tror inte att det går
då bänkarna i kyrkan är som små bås?
Har jag rätt, någon som varit i Skällvik?


Jag gillar skärningen på denna klänning. Möjligen lite för djupt ringad, det ser ju tyvärr ut som att hon kommer att tappa hela kalaset. Men, men!

Cate

3 kommentarer:

  1. KLänningen är grymt fin, men nej den sitter inte speciellt bra på modellen.
    Pärlor som halterneckthingy gillar jag dock inte. Annars var det fina bilder.

    SvaraRadera
  2. jag gillar också då brudbuketterna ser handplockade ut! blir inte lika stiff som de som är allt för arrangerade... fina bilder!

    SvaraRadera
  3. Tänkte bara tipsa om att det är bröllopsmässa i Norrköping nu i helgen, i Värmekyrkan. Kanske är bättre än den i Söderköping. http://www.brollopsmassan.se/bm/norrkoping08program.htm

    SvaraRadera