fredag 29 maj 2009

Såpbubblor & Rosblad till Bröllop

Yes!
Nu har såpbubblorna och rosbladen kommit - och jag måste säga att 1000 stycken rosblad inte ser mycket ut för världen!

Påsen är väl cirka 30x30 cm och ungefär 5 cm hög så ska du fylla en altargång behöver du nog cirka 50 paket som är 50.000 rosblad. Det kan typ gå på 4.500 inkl. frakt om jag räknar efter min "leverantörs" priser, så det är ju inte så pjåkigt!
Detta paket kostade strax under hundringen med frakt på tre dagar!
Yeah, you heard me! Endast 3 dagar ifrån England! Inte bara billigare utan säkert snabbare än Calligraphen också! Där får jag att 60 st. rosblad kostar 214,00:- inkl. frakt????
Jag vill inte kasta skit på Calligraphen men eBay uk är så mycket bättre!

Och såpbubblorna är inte heller så pjåkiga!

Jag provade att blåsa en och det blev jättefina bubblor, det blev många och ganska små då blåshålet är rätt litet!

Det kommer att bli fin-fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar