torsdag 26 februari 2009

Vitkigt meddelande!

Nu har vi precis, med Cash's vänliga hjälp, flyttat det sista av två flyttlass ut till landet. Ja precis. Nu är jag lantis. När jag släckte alla lampor i lägenheten insåg jag plötsligt att vi skulle flytta. Även om jag ser fram emot flytten och det söta huset har jag aldrig sett mig själv som en lantis-tjej... så det är bitterljuvt!

Jag måste också påpeka att detta är ett prov!
Alexander och jag i ett hus på landet, menar jag.
Visserligen bara 20 min. från civilisationen Söderköping och 30 min. från Norrköping.
Men utanför fönstret är det bäckmörkt och jag har konstaterat att en rejäl fasad-, trädgårds- och vägbelysning är på sin plats!

Som de flesta av er redan vet har vi också planer på att bygga ett lite större hus som är betydligt mer påkostat. Därför är det bra att vi ser om vi fungerar på landet.
I värsta fall kan vi ju skaffa oss en övernattningslägenhet. Bostäder i Norrköping är ju inte så hutlöst dyrt direkt.

Önska oss lycka till nu och håll tummarna att det blir en inflyttningsfest snart!
För det hoppas jag!

Puss och Kraaaam!

Ooo, ja just det. Glömde säga att jag förmodligen kommer trappa ned på inläggsskrivandet den kommande tiden då jag har ganska mycket annat för mig. Men jag kommer inte sluta att skriva så bli inte rädda om det inte hänt något på ett tag!

3 kommentarer:

  1. Är ni säkra på att ni tömt alla skrymslen och vrår inklusive vinden? Om så är fallet, lycka till på landet, vi kommer och hälsar på....M+I

    SvaraRadera
  2. Lycka till det kommer nog med all sannolikhet bli superbra! kram Alexandra

    SvaraRadera
  3. Det låter spännande, lycka till med livet på landet!
    Vilka fina inredningsbilder du har visat här på din blogg. Superfina!!! Precis sån stil som jag gillar :)
    Kram Sabina

    SvaraRadera