torsdag 13 november 2008

Vacker Blomster







3 kommentarer:

  1. Jag gillar buketten längst ner. Den är typiskt dig på något sätt! (Nej, försöker inte prata bort det lila ur dina tankar ;) ) Seriöst så gillar jag just den rosa färgen som är på blommorna. Mer "mogen" rosa än den på bukett nr två tillexempel. Men jag är helt kär i kombinationen på bukett fyra, det lila och den ljust gröna. Måste tyvärr lägga in ett hot här, tar du de färgerna kommer jag att vara riktigt sur! ... och tänk på att jag är väldigt långsint! ;)

    SvaraRadera
  2. Till liljekonvalj "ska man bara ha" mörkt mörkt blåa violer.......mamman

    SvaraRadera
  3. Herregud va mycke fint du lagt ut, jag streckläser :D hehe mm gift kan ju va ett dåligt omen! förresten louboutin skorna som din syster gillade är sjuukt snygga, fastnade också för dom. O Aruba ska vi inte prata om! Btw, jag gillade de rosa skorna också, riktigt sweeta. Nu ska jag läsa vidare, har inte tid att kommentera mera :P kram/Linn S

    SvaraRadera