onsdag 3 september 2008

Tärnklänning Igen!


Bild: Cate

Igår när vi var i storstan hittade jag klänningen jag vill att mina tärnor ska ha. Jag kände då att den var helt rätt. Det enda jag önskar ändra är passformen i livet. Som det sr ut nu anser jag att det är för slappt och ska sitta åt lite mer. Jag funderar också på vilken färg den ska vara i. Detta är ju något som passar tärnan individuellt men jag vill ändå ha smakråd! Man kanske skulle ha en i varje färg! Caroline i rosa & Sara i grönt. Anna med rosa rosett och Emma med grön. Vad tror ni?

Cate

3 kommentarer:

  1. Jag kommer inte ihåg vart jag hittade bilden. Men jag mailar gärna över den om du vill ha den:)

    Mvh Sophie ♥

    SvaraRadera
  2. Hör bara av dig!:)

    Mvh Sophie ♥

    SvaraRadera
  3. hej bruden... jo den rosa kanske skulle passa :) tänkte att du skulle skulle tagit en mer babierosa..
    MvH Den rosa

    SvaraRadera