måndag 15 september 2008

Bröllopshår?


Bild: Jamd

Jag är så kluven mellan om jag ska ha uppsatt eller utsläppt hår på bröllopet och jag är verkligen, verkligen emot frisyrer som ser ut såhär eller såhär, nej jag gillar det inte alls. Där emot är jag galet förtjust i frisyren Heidi Klum har på bilderna ovan och kan tänka mig att ha något sådant på bröllopet. Om jag passar i det, det vill säga! Ett par snygga örhängen, något vackert armband.... halsband har aldrig varit min grej. I alla fall inte sådana "chokers"! Hua! Dessutom har jag så kort hals så jag passar inte alls!

Vad tror ni! Ska hitta en frisyr med fint långt hår strax!

Cate

2 kommentarer:

  1. Superfin frisyr, jag tror du passar jättebra i den!! /Tante Lisa 80)

    SvaraRadera
  2. jag röstar på denna. din bildmanipulering var kass, men om jag tittar på dessa bilder och på klänningen blir detta bäst. / syster

    SvaraRadera