fredag 29 augusti 2008

Klänningen

Jag upptäckte att jag faktiskt inte lagt upp en ordentlig bild på drömklänningen:


Bild: Vera Wang

Jag såg klänningen på Vera Wangs's hemsida och jag föll pladask! Den ska jag ha tänkte jag! Den liknande inget annat jag sett förut (förutom att den var vit, haha) Och den hade ett långt släp och var lagom prinsessig. Jag har inte hittat någon annan klänning som känts mer rätt än den!

Hoppas bara att den sitter snyggt på mig! Om jag ska vara ärlig tycker jag inte att modellen som är klänninge är speciellt het = jag anser mig själv snyggare.... haha!

Cate

2 kommentarer:

  1. Hennes modeller är ju förskräckliga. Alla är blekt deprimerande och ser ut som att de ska till stupstocken istället för altaret. / bulan bopp

    SvaraRadera
  2. Haha. jaaa jag håller med. Fast det kanske är ett trick för att få klänningarna att se bättre ut haha!

    SvaraRadera