tisdag 15 juli 2008

Jakten på Tärnklänning!

Vill du se bilder på riktiga och vackra tärnklänningar klicka här,
eller bedårande näbbklänningar här,
eller all min bröllopsinspiration så klickar du här!


Jag har ju tidigare skrivit om att jag hittat den perfekta tärnklänningen men nu har jag hittat en ny variant som var superfin den också! Jag såg den på Alicia Keys på BET-galan. Jag har ingen aning om vem skaparen är men den var mycket fin!


Bild: Jamd!

Visst är den käck! Jag älskar verkligen skärningen vid bysten! Så chic! Men sen så kommer ju dilemmat...på vilket sätt matchar den bruklänningen? Den andra tärnklänningen jag hittat hade ju samma hjärtformade ringning! Jag kanske borde rita något mellanting?

Vi får se. Fin var den i alla fall!

Cate

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar