måndag 7 juli 2008

Bröllopstransport!

Kyrkan vi ska gifta oss i ligger ungefär 200 meter ifrån hotellet vi kommer att ha festen på. Inte så lång sträcka kan man tycka men man vill ju inte gärna gå?
Sander är sugen på en Mercedes Benz Pullman Grosser:



Den är rätt ball men jag är nog mer sugen på den äldre modellen med samma namn:



Den känns mer Farbror Joakim och det är den känslan jag är ute efter. Men jag tror att det mer hänger på vilken bil man får tag på! Har googlat och googlat på alla möjliga sökord men jag har knappt hittat något. Men om man kollar standarden på sidorna jag hamnat på kan man ju säga att de som sysslar med biluthyrning inte har kommit in i den hära it-svängen som dragit igång! Hemsidor a´la 90-tal! Så det är väl bara att bläddra i gulasidorna eller liknande! Fast jag väntar nog med det...det är ju trots allt 47 veckor kvar!

Cate

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar