lördag 8 augusti 2009

Det vankas Bröllop!

Nu är det snart dags för bröllop igen och den här gången är det min systers tur.
För två veckor sedan kom nyheten att hon samt sambo skulle gifta sig och idag hittade vi hennes klänning. Den var såååå så så så fin. Jag fällde nästan en tår för att den var så fin och den passade henne perfekt.

Vi hade sån tur för att vi hittade klänningen i första butiken vi gick in i och det var den första klänningen hon provade. Vi hittade klänningen i butiken Loni som ligger i gamla stan i Sthlm och de hade så himla fina klänningar. Handsydda och designade av Loni Andersson och jag rekomenderar er verkligen att gå in där om nu söker något unikt!

Bröllopet kommer att äga rum i min fars trädgård om bara några veckor och jag har därför skramlat ihop lite vackra bilder på bohemchiqa trädgårdsbröllop som jag tänkte att ni kanske också ville ta del av.










Ha de så trevligt i sommarvärmen!
Kramar

2 kommentarer:

  1. Vilka underbara bilder! Roligt nog så håller jag just också på att planera ett bröllop och ombyggnad samt inflyttning i vårt nya hus! Planerar bröllopsfesten i vår trädgård så fick massor av inspiration här!

    Caroline

    SvaraRadera
  2. Nej så roligt!! Fick de inspiration av er? :)
    Vilken himla tur att hitta rätt klänning i första butiken också, jag hade lätt beslutsångest när det kom till min men nu är den bokad i alla fall. :)

    Sköt om dig massor!!
    Kram

    SvaraRadera