måndag 15 december 2008

6 månader Kvar!


Bild: John Michael Cooper

Vill passa på att tacka för alla kommentarer jag fått nyligen!

Jag vill också understrycka att det bara är 6 månader kvar till bröllopet!
Enligt planeringskalendern ska jag göra följande denna månad:

Planera bröllopsmeny och andra festarrangemang - check, menyn är nästan klar!
Utse vem som skall vara toastmaster - check, toastmaster är nog bestämd!
Beställa buketter och övrig blomster - inte säker på hur vi ska lösa den frågan!
Forma och beställa inbjudningskort och trycksaker - ojoj, inte ens börjat på dem!
Fixa tärn- och näbbklänningar - check, under kontroll.
Boka bröllopsresa - Vi väntar nog med den tills nästa höst!
Boka eventuell valskurs - Oj, hade jag glömt. Måste man?

Jag har några saker att göra, men det är ju jul! Känns som att jag vill skjuta upp det tills efter årsskiftet! Det får man va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar